Welkom op de blog van Mooi Kamerik. Hierop is de bedoeling dat zoveel mogelijk in en outs van kamerik erop komt. En ook de verhalen achter de mensen van Kamerik. Volg ook onze facebookpagina om helemaal goed up-to-date te blijven. Klik hier om de facebookpagina te volgen van Mooi Kamerik. Zelf graag hier wat op de blog hebben of op facebook mail dan naar mooikamerik@gmail.com. Veel leesplezier. Groetjes Saphira Metekohy

vrijdag 21 augustus 2015

Geslaagde brandweermiddag

Gisteren organiseerde Jevaka en brandweer Kamerik, de jaarlijkse brandweermiddag.  Met behulp van de enthousiaste vrijwilligers was het een geslaagde middag. Kinderen genoten volop en het weer werkte ook mee. Ik heb hier een paar foto's geplaatst voor een kleine impressie. Er zijn zoveel foto's gemaakt dat het teveel is om alles in een berichtje te plaatsen. Daarom heb ik even een mapje aangemaakt op dropbox zodat je de foto's daar kan bekijken. Voor de foto's -> klik hier . De foto's heb ik voorzien van een watermerk, wil je graag foto('s) zonder watermerk stuur dan een pb via facebook of mail naar mooikamerik@gmail.com dan kan je de foto('s) krijgen zonder watermerk. Ik hoop morgen de foto's van huttenbouwen te plaatsen. 
Ik wens jullie verder een hele fijne avond toe.

Ps volg ook onze facebookpagina KLIK HIER 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten