Welkom op de blog van Mooi Kamerik. Hierop is de bedoeling dat zoveel mogelijk in en outs van kamerik erop komt. En ook de verhalen achter de mensen van Kamerik. Volg ook onze facebookpagina om helemaal goed up-to-date te blijven. Klik hier om de facebookpagina te volgen van Mooi Kamerik. Zelf graag hier wat op de blog hebben of op facebook mail dan naar mooikamerik@gmail.com. Veel leesplezier. Groetjes Saphira Metekohy

zaterdag 15 augustus 2015

Start van ' Mooi Kamerik'

Goedendag.
Sinds dit weekend ben ik gestart met facebookpagina https://m.facebook.com/mooikamerik en deze blog
Engel Hoogendijk heeft pas geleden initiatief genomen om  pagina 'Kamerik omgeving' waarop foto's worden geplaatst van Kamerik zelf. Mensen kunnen foto's naar hem insturen. En die worden dan geplaatst op facebookpagina Kamerik omgeving. Deze pagina is echt de moeite waard om te volgen. Echte bewijs hoe mooi Kamerik is 😉.
Ik zelf heb met mijn facebookpagina en deze blog Mooi Kamerik een ander doel. Mij leek mooi om alle dingen van kamerik verzameld te hebben op één pagina. Behalve dat er infornatieve dingen komen. Zullen er ook stukjes komen met verhaal achter de foto.
Heb jij iets voor Mooi Kamerik, wil jij je link ook hier op de blog hebben. Stuur dan een mail naar mooikamerik@gmail.com, vul contactformulier in of stuur een pb op de  facebookpagina. Zou super zijn als je de pagina liked en deelt. Nog mooier, nodig je vrienden uit 😉 . Voor nu wens ik jullie een goede zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten