Welkom op de blog van Mooi Kamerik. Hierop is de bedoeling dat zoveel mogelijk in en outs van kamerik erop komt. En ook de verhalen achter de mensen van Kamerik. Volg ook onze facebookpagina om helemaal goed up-to-date te blijven. Klik hier om de facebookpagina te volgen van Mooi Kamerik. Zelf graag hier wat op de blog hebben of op facebook mail dan naar mooikamerik@gmail.com. Veel leesplezier. Groetjes Saphira Metekohy

zondag 23 augustus 2015

Goedendag,
Afgelopen vrijdag heeft Jevaka weer een prachtige dag georganiseerd voor de jeugd van Kamerik. Het weer zat ontzettend mee voor de jaarlijkse huttenbouw. Om 11 uur ging het van start, vol passie gingen ze er tegen aan. Met behulp van de maatschappelijke stagiaires die er bij waren, de vrijwilligers en niet te vergeten de enthousiaste papa en mama's die fanatiek hun kroost ondersteunde. Het was voor mij een genot om naar te kijken, de geconcentreerde koppies en hun blijde gezichten met het resultaat dat is heel veel waard. Ik heb zo goed mogelijk proberen te fotograferen zodat jullie een goede impressie hebben hoe het was. De foto's heb ik voorzien van een watermerk, wil je graag foto('s) zonder watermerk. Stuur dan een pb via facebook  of mail naar mooikamerik@gmail.com, dan kan je de foto's krijgen zonder watermerk. 
Ik ben superblij met de groei van de aantal likes op facebook, dat in een week tijd. Dat is boven verwachting. Om Mooi Kamerik soepel te laten lopen, ben ik blij met elke input wat ik kan krijgen. Dus heb je een activiteit binnen kamerik, een mooi verhaal of wil jij meer vertellen wat jij hier beleeft in onze mooie dorp. Voel je vrij. Ik sta er open voor. Wil je zelf een stukje schrijven.. dat kan. Stuur mij een pb of mail. Spreek mij aan op straat. Tegenwoordig ben ik te herkennen met een witte camera om mijn nek want ik heb de smaak flink te pakken van het foto's maken.
Zoals beloofd nu de foto's van de huttenbouw. Met grote complimenten aan het team van Jevaka die de dag tot een groot succes heeft gemaakt. Ik zeg.. volgend jaar weer!
Voor de foto's -> klik hier  Ik wens jullie allen nog een hele fijne zondag. Morgen begint voor velen het gewone leven weer.. succes. Het zal weer allemaal even wennen zijn.
Groetjes Saphira 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten