Welkom op de blog van Mooi Kamerik. Hierop is de bedoeling dat zoveel mogelijk in en outs van kamerik erop komt. En ook de verhalen achter de mensen van Kamerik. Volg ook onze facebookpagina om helemaal goed up-to-date te blijven. Klik hier om de facebookpagina te volgen van Mooi Kamerik. Zelf graag hier wat op de blog hebben of op facebook mail dan naar mooikamerik@gmail.com. Veel leesplezier. Groetjes Saphira Metekohy

zondag 16 augustus 2015

Huttenbouw 2015/ goede start facebook

Goedemorgen,
Behalve dat we gisteren van start zijn gegaan met deze blog was natuurlijk ook de start van onze facebookpagina  en nu al over de 80 likes. Super! Doet me goed om te zien en ik was al heel gemotiveerd maar nu nog veel meer. Ik zie er naar uit naar de ontmoetingen met mensen van Kamerik die we hier in beeld gaan brengen. Ik heb al een aantal mensen gesproken die hieraan mee willen werken 😉. Wil je een keer een gastblog schrijven voor hier op de blog? Dat kan zolang het Kamerik gerelateerd is.  Deze week is de laatste vakantieweek en over het algemeen staat dat in de teken van de woerdense vakantieweek. Maar gelukkig voor de kinderen hier, is er in Kamerik ook wat te doen. Gisteren kondigde ik al de brandweermiddag aan. Vandaag de huttenbouw van 2015 georganiseerd door Jevaka.

Informatie huttenbouw : Kinderen kunnen deze dag hun eigen hut van hout en karton maken. Daarvoor moeten ze zelf een eigen hamer met hun naam erop meenemen en voor de rest wordt er gezorgd, ook voor eten en drinken!
De hutten worden gebouwd op het parkeerterrein achter de Schulenburch en de entree is € 2,50. Deelname is op eigen risico. (bron. Jevaka.nl)

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten